Uwaga!

Blog zawiera treści opisujące związki męsko-męskie. Jeżeli coś Ci nie pasuje - wypad. Nie życzę sobie obraźliwych i niewybrednych komentarzy. Resztę zapraszam! ;3
Fandomy: Bleach, Kuroshitsuji, Kuroko no Basuke, czasem może jakis inny :3

środa, 29 sierpnia 2012

To się czyta, albo potem ucieka z piskiem!

Witam wszystkich serdecznie!
To w zasadzie mój pierwszy blog, który zakładam. Mam nadzieję na szerszy odzew niż na stronie, na której dotąd zamieszczałam moje teksty, więc proszę – nie krępujcie się komentować!
Oto prosty, kilku punktowy regulamin tego bloga:
1. Blog zawiera treści opisujące związki męsko-męskie, zarówno pod aspektem miłości psychicznej jak i fizycznej. Osoby, które tego nie trawią, niech opuszczą stronę, darowując sobie złośliwe czy wulgarne komentarze.
2. Notki będą się pojawiały średnio co tydzień. Mniej więcej, bo nigdy nie uda mi się pewnie tego robić co równy tydzień :)
3. Proszę nie spamować! Jeśli chcesz się pochwalić swoim blogiem napisz sensowny komentarz bod tekstem, tak abym wiedziała, że go w ogóle przeczytałeś/aś. Wtedy możesz śmiało dać swojego linka, na pewno zajrzę.
4. Proszę aby Wasze komentarze nie składały się wyłącznie z kilku słów ( „Boskie, czekam na więcej!” „Super, ja chcę jeszcze :D ” „Tym razem średnio, czekam na następny wpis.”) Można się bardziej postarać, hm? Chociaż ze dwa, trzy zdania, to nie boli :3
5. Będą tu teksty łagodne i ostrzejsze. Przy każdym tytule będę dodawała odpowiednie ostrzeżenie co do zawartości ( +12, +15, + 18)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz