Uwaga!

Blog zawiera treści opisujące związki męsko-męskie. Jeżeli coś Ci nie pasuje - wypad. Nie życzę sobie obraźliwych i niewybrednych komentarzy. Resztę zapraszam! ;3
Fandomy: Bleach, Kuroshitsuji, Kuroko no Basuke, czasem może jakis inny :3

sobota, 10 listopada 2012

Gomene!

Wybaczcie dzieciątka Wy moje, ale nic z tego. Mam kryzys twórczy połączony z brakiem czasu. Niedokończone AoKise kurzy się w folderze, kilka krótkich miniatur czeka na dokończenie. Nie jestem w stanie nic z siebie wycisnąć, nie w najbliższym czasie. Nie zamykam bloga, nic z tych rzeczy, po prostu nic tu nie zamieszczę. Na razie. Zaglądajcie raz w tygodniu, nóż widelec - może się uda.

Jeśli nie chcecie się stań no-lifem jak ja- nie grajcie w League of Legends, to ta gra pozbawia mnie życia ;-;

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nic, będę cierpliwie czekać... Znam ten brak chęci >.> Sama muszę napisać radosną scenę - bo takie jest Boże Narodzenie - ale mam taką ochotę na pisanie smętów... Masakra jakaś ;/
    Powrotu chęci życzę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. http://ichigo-hichigo.blogspot.com/

    proszę o opnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz bloga yaoi/M/m/slash? Nie czekaj! Zgłoś swojego bloga do Spisu Blogów Yaoi i zdobądź nowych czytelników!

    Co wyróżnia nasz spis? Prosty regulamin! Kategorie takie jakie TY sam wymyślisz!
    Zapraszamy serdecznie!

    http://spis-blogow-yaoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń