Uwaga!

Blog zawiera treści opisujące związki męsko-męskie. Jeżeli coś Ci nie pasuje - wypad. Nie życzę sobie obraźliwych i niewybrednych komentarzy. Resztę zapraszam! ;3
Fandomy: Bleach, Kuroshitsuji, Kuroko no Basuke, czasem może jakis inny :3

piątek, 14 września 2012

Niespodzianka (HichiIchi +12)

Niestety po raz kolejny HichiIchi. Krótka miniaturka napisana w szkole. Przebolejecie to, hm? Następna notka będzie już z innego fandomu. Tak, z KnB, Black :3


Ichigo skręcał się  z nerwów, a osoba spokojnie drepcząca obok niego zdawała się tego nie zauważać. Chłopak rzucił w jej stronę spojrzenie przepełnione wyrzutem.
- Niepotrzebnie się tak stresujesz - westchnął owy osobnik, rzucając mu kpiące spojrzenie.
- Akurat - odwarknął Kurosaki - nie mam zielonego pojęcia jak zareagują na takie rewelacje - dodał, ze złością kopiąc stojący mu na drodze kamień.
- Na którą z nich? - mruknął Hichigo doskonale zdając sobie sprawę, że denerwuje tym swojego Króla.
- Na obie - odwarknął rudzielec - i nie drażnij mnie, bo zmienię zdanie.
- Tak, tak... Ale na prawdę nie masz się czym denerwować. To Twoi przyjaciele, a z tego jak mi zdefiniowałeś to słowo wynika, że nie będzie problemu z ich akceptacją.
- Jesteś pustym - odpowiedział Ichigo niedowierzająco - myślałem, że masz na tyle oleju w głowie, żeby dojść do pewnych wniosków.
- To znaczy?
- Ichida jest Quincy'm, czyli osobą niszczącą twój gatunek, natomiast brat Inoue zginął właśnie z powodu hollowa. Na prawdę nie widzisz w tym żadnego problemu?
- Żadnego. - odpowiedział pewnie Shiro.
- Co za idiota - jęknął Ichigo.
Zbliżali się już do budynku szkoły więc nadchodziła chwila prawdy. Rudzielec przełknął ślinę widząc znajomą grupkę przed szkołą.
- Zachowuj się, jasne? - zastrzegł spoglądając ostro na hollowa.
- Tak, mój Królu. - sarknął Shiro niemal niezauważalnie pochylając się do ukłonu.
Ichigo warknął cicho, ale tego nie skomentował, bo przeszkodziła mu w tym Orihime.
- Witaj Kurosaki-kun! - zagadnęła wesoło, lecz jej mina zrzedła nieco gdy przeniosła wzrok na drugą osobę.
- Ty jesteś... - zaczął Ishida groźnie, jednak Shiro mu przerwał.
- Jego chłopakiem - dokończył Hichigo, bez skrępowania obejmując Ichigo w pasie.
 Powietrze wokół nich zdało się zgęstnieć, zapadła cisza.
- Zabiję cię, miałeś być delikatny! - wywarczał Ichigo, obserwując wyrazy twarzy obecnych przyjaciół. Tylko Chad wydawał się być niewzruszony.
- Myślę, że dla tych min warto było zignorować to polecenie - rzucił hollow wesoło.

10 komentarzy:

  1. ... no dobra wybaczam, skoro następne ma być KnB ._. Już się napaliłam na to AoKise a ty mi dodanie tego one shota tak odwlekasz nooo Q.Q Wymęczysz mnie psychicznie! *drowning in feelings* Dobra. Dość tego, idę czytać T^T
    *wróciła* Ej. To było krótkie D: I się nie ruchali ;_; Smutno mi T^T W ogóle to lubię Hichigo ( vel Shiro... czy jak mu tam) Bezczelny skurwiel mógł jeszcze go pocałować dla lepszego efektu <3 Oh, nie! Cóż pocznie biedna Inoue skoro jej obiekt westchnień rucha się z własnym hollowem? (bo on nim jest tak? <.<) Cóż za smutek. ja bym mu kupiła koszulkę "sorry girls, i`m gay ♥" trololo~
    Dzisiaj wychodzi 24 odcinek. AoKise *///////* Mam nadzieję, że nie spieprzą go tak jak to zrobili w 23 ._. Ale nawet jeśli to i tak zaślinię pół pokoju ♥
    ... tak mi się wydaje, że ten komentarz będzie dłuższy niż twój one shot XD
    lepiej się juz zamknę~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie AoKise będzie w przyszłym tygodniu prawie na 100%. to Ty mnie męczysz psychicznie, żądam czegoś na Twoim blogu! :D
      Haha, no cóż poradzę, ze miałam nastrój na takie krótkie ustrojstwo @-@
      Shiro również jest moim ulubieńcem, wręcz go kocham *W* Ta, jest hollowem Ichigo :3 Ja mu kupię taka koszulkę. Wybulę 20zł, a jak!
      AoKise będzie, yatta! :D

      Usuń
    2. no to twoje męczarnie (aha, jasne XD) się skończyły bo właśnie dodałam c:

      Usuń
  2. Ja chcę więcej -_-
    HichiIchi uhm, moje uzależnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. łueee, a ja myślałam że dodasz w tym tygodniu coś z KnB Q.Q No cóż, dalej będę czekać T^T
    A u mnie pojawił się 3 rozdział Purpurowego płomienia~

    OdpowiedzUsuń
  4. łue a u ciebie nadal pustooo D:
    u mnie nowy one shot Q^Q

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde z Bleacha to ja widziałam tylko 30 odcinków około i to już bardzo dawno, ale dopinguję ażebyś dodała coś z Aokise :D życzę weny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Eej, daj mi coś do czytania! D:
    Umieram tu, czekając! .___.

    OdpowiedzUsuń
  7. Draczi co się z tobą dzieje myszko? Tęsknięęę ;w;

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszamy na magiczne forum, kategorii RPG! Utwórz swoją postać - magiczną, bądź nie - rozmawiaj, walcz i dyskutuj z innymi uczestnikami naszego liceum! Świetna zabawa gwarantowana
    http://teikouacademy.forumpl.net/

    OdpowiedzUsuń